Aha a co z korbami? Zostawisz ori? Bo jeśli tak to dalsze mody nie mają sensu
Korby zostają seryjne, jeździ już całkiem sporo aut 250+ VP z seryjnym słupkiem i jakoś nie słychać o pogiętych/pękniętych korbach.
Wszystko zależy od NM jak się poprowadzi.
Jak się wysrają, to w tedy wleci blok z ARL i głowica z VP.
Witam mam octavie z 2004 roku. jak w temacie problem z pochyleniem koła (lewe) prawe kolo stoi prawidlowo. Wymienilem juz łozyska amortyzatorow razem z gumami, nie dalo to zbytnio poprawy. Na sworzniach diagnosta probowal przestawic ale nadal jest nie prawidlowy. Jedyne co mi diagnosta powiedzial ze moze byc uszkodzone łozysko , zwrotnica albo amortyzator. Pytanie czy ktos z was przerabial podobny problem?? Dodam ze auto lekko sciaga w prawo choc diagnosta ze stacji gdzie przeglady robie , mowil ze przy złym kacie ma prawo sciagac.
Czekam na pomoc w rozwiazaniu złego kata pochylenia??
Ramon2000,
Jedź do warsztatu na ustawienie geometrii przedniego zawieszenie i problem z głowy :wink:
Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Ramon2000, Kiedyś pojechałem na zbieżność bo wymianie tulei wahacza. Wyszedł zły kąt pochylenia koła. Sprawdziłem jeszcze raz na innej stacji i wszystko OK. Podjedź dla pewności gdzie indziej niech sprawdzą.
[ Dodano: Sob 28 Lut, 15 19:17 ]
Lepiej wydać 50-70 zł na sprawdzenia niż pakować się w koszty wymian.
gdy kupiłem swoją O1 pojechałem na zbieżność bo kiera krzywo i ściągało. Mam obniżone zawieszenie i mechanior powiedział że mam zły kont lewego koła ale niema regulacji i nic z tym nie zrobi, to prawda??
Są na to sposoby. Montuje się specjalne śruby mimośrodowe i kąt można ustawić :wink:
Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Kolega ostatnio miał podobny problem w swojej O1 z 2004 roku był na zbieżności i ustawieniach kątów i koło dalej krzywo stało i dowiedział się że zdarza się że amory w tych oktaviach się gną i faktycznie miał zgięty lewy amortyzator. Po wymieniał amortyzatory, ustawił zbieżność i kąty i już wszystko grało. Polecam sprawdzić amorki.
Komentarz